NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Kulhání po kastraci
eva Šťastná
14.10.2010 
Pes po kastraci dobrý, k večeru velké zhoršení apatie, zvracení (přisuzovali jsme narkóze), ráno už nevstal na nohy nepil, nejedl, anemický, šedý jazyk i dásna. Odvezli jsme ho k vet., byla diagnost.otrava, ale prý klidně i před 14 dny. Před operací byl úplně o.k. až po kastraci a narkóze se projevily příznaky. Nasadili kortikoidy, antibiotika, kapačky atd. Pes se z toho dostal, ale tahá za sebou zadní nohu . Je možné, že se otrava projevila až v kombinaci s narkózou. A jak ozzymu pomoci, tlapa sedřená, jak jí vláčí. Děkuji moc za vaší radu Šťastná .  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marcela Vitásková
23.10.2010 
Dobrý den,
ano je možné, že narkóza během zákroku vedla ke zvýraznění příznaků a zhoršení stavu. Co se týče pánevní končetiny, je na místě vyšetření u ortopeda.
S pozdravem MVDr. Vitásková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
shakirek
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651