NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Reakce na injekci??
bajca1
22.6.2010 
Dobrý den, ráda bych se zeptala .....mám 10týd.štěně dobrmana a min čtvrtek jsme byli na očkování a pan doktor nám dal injekce na sestupování varlátek (nemá je zcela sestouplé - masírujeme), aplikujeme vždy po 3 dnech s tím, že varlátka už se dají nahmatat v šourku obě, ale prostě někdy ještě "utečou ", můj dotaz je, jestli mám pokračoovat v aplikacích(jsou to nějaké hormony na pomoc sestoupení do šourku, je to 10 aplikací, máme za sebou 2, bohužel nevím název léku:(, má po nich štěně vždy v noci opravdu velké průjmy a močení, nemůže spát a jen chodí na záchod, s tím že žere dobře, je aktivní atd. ale jelikož je jinak čistotný, tak se bojím, že se naučí "kakat" doma, protože někdy opravdu zaspím a nechytnu včas situaci, takže jsme zmučení oba dva, proto bych ráda věděla Váš názor, (při prvním pejskovi (trp.pinč.)jsme též masírovali a sestoupila mu varlátka i bez medikace později, ale sestoupila jen s masáží), předem moc děkuji za info, Pospíšilová.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Silvie Ševčíková
23.6.2010 
Dobrý den.<>rBohužel Vám nedokážu opdpovědět. Na našem pracovišti aplikaci hormonálních přípravků pro sestup varlat neprovádíme, nemám s ním zkušenosti.
S pozdravem S. Ševčíková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Triskáč
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651