NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Pozření Laniratu
Andrea Smolková
2.6.2007 
Dobrý den, prosím Vás moje sedmiletá fenka amerického kokršpaněla snědla 2 tobolky Laniratu. Před 3/4 rokem utrpěla náhlou zrátou červených krvinek. Po podání léku Prednizon se tvorba červených krvinek zázrakem nastartovala. Dnes je již zdravá, ale Prednizon bere dál. Může dojít k otravě nebo jí bude maximálně špatně? K pozření došlo před 2 a 1/2hodinou. Děkuji za odpověď. Andrea Smolková  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
Redakce
2.6.2007 
Dobrý den,
při pozření jedu na hlodavce na nic nečekejte a vyhledejte ihned lékařskou pomoc. Ideální je, když se podaří v co nejkratší době po pozření jedu vyvolat u pejska zvracení např. podáním 1% roztoku Peroxidu vodíku sříkačkou do tlamy. Dalšími kroky je podání vit. K - Kanavit, který je pouze v injekční formě a dle stavu psa a výsledků odběru krve podání transfúze.
Hodně štěstí přeje redakce 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Lukasko
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651