NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Možné předávkování psa
sonja
17.1.2011 
Pes si před několika dny pořezal packu o střepy skla. Před šitím na veterině doktorka psovi dala injekci sedativ. Pes se dalších 12hod motal, skoro padal na levou stranu, přišlo mi, že na tak malý zákrok byl zbytečně dlouho "nadopovaný". Nyní asi týden po té je pes pořád ospalý, malátný, nechce se hrát,ačkoliv byl velice hravý, bojí se skákat i celkově je ustrašený. Začal být i agresivní na své majitele, což dříve nebývalo. Je to vše důsledek předávkování sedativy? Packu totiž zatěžuje normálně. Moc děkuji.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marcela Vitásková
23.2.2011 
Dobrý den,
je mi líto, ale bez znalosti podaných léků se nemohu vyjádřit k jejich možným účinkům na organismus. Pokud se stav pejskanelepší, bude nutné navštívit lékaře a nechat vyšetřit alespoň biochemii s ohledem na funkci jater a ledvin.
S pozdravem MVDr. Vitásková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Staffbull show
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651