NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Problémy s dýcháním a aplikací tablet
Divišová
11.4.2008 
Dobrý den, mám problém u kocoura se projevily problémy s dýcháním. Po návštěvě lékaře, jsme zjistili, že má zvětšené srdce, tekutinu v hrudníku a problémy s aktivním výdechem. Kocour je hodně neurotický, je problém do něho vpravit lék bez toho, aby prožíval stres, navíc se mu zhorší dýchání. Je nějaký fígl, jak mu dát lék? Jde mu pěna od tlamy, dokonce se i počůral...nechci ho trápit. Léky by měl brát dvakrát denně.....děkuji za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marcela Horková
11.4.2008 
Dobrý den,
podávání tablet u koček může být skutečným oříškem a někdy se bohužel toto nezdaří ani přes veškerou snahu. Můžete to zkusit kocourkovi zabalit do syrového masa nebo do něčeho jiného, co má rád. Také můžete lék rozdrtit a smíchat s malým množstvím vody nebo vývaru a stříkačkou mu to stříknout do tlamy. Pokud ani toto nepůjde, další alternativou je docházení na injekce.
S pozdravem MVDr.Horková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Čiči
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651