NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Antibiotika a reakce?
martina
27.11.2007 
Dobry den, chtela bych se zeptat jestli je mozne ze nase kotatko bylo predavkovano injekci s antibiotika. Kote cca 10tydnu stare melo vytoky z ocicka, kychalo a rekla bych ze uz melo trochu i kasel. Sla jsem k vesnickemu veterinari a ten ji pichnul antibiotika - mam dojem ze rikal penicilin. Kote behem 5 minut umrelo jeste u veterinare. Nesmirne si delam vycitky ze jsem k tomu veterinari sla.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr. Marcela Horková
30.11.2007 
Dobrý den,
je mi líto, ale toto byla pravděpodobně anafylaktická reakce, která je bohužel nepředvídatelná a stává se jak ve veterinární medicíně, tak v medicíně lidské. Váš pan veterinář určitě nepochybil a jak už jsem výše napsala, tuto reakci nemohl předvídat.
S pozdravem MVDr. Marcela Horková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Yorkshire
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651