NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Synulox a častější slzení
MoniS
4.10.2009 
Dobrý den, dnes jsme u Vás byli s kocourkem Mikim, který má výtoky z očiček a nosu. Byla mu dána injekce ( neznám název ) a předepsán Synulox. Přijeli jsme domů a od té doby většinou spí a výtoky z očiček se mi zdají častější. Je to normální reakce na injekci? Děkuji za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marcela Horková
6.10.2009 
Dobrý den,
není to normální reakce na antibiotika. Je nutná kontrola u lékaře, atb se mají do 24 hodin od první aplikace přepíchnout. Léčba se upravuje dle aktuálního stavu.
S pozdravem MVDr. Horková 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
muj balonek
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651