NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Oslepnutí při cukrovce
vlastik2050
29.6.2011 
Zdravím, chtěl bych se zeptat, můj pes ztratil během 3 dnů zrak díky cukrovce, je možné, že se zrak vrátí nebo alespoň zlepší po podávání inzulínu. Díky.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Barbara Lenská
2.7.2011 
Dobrý den,
inzulin snižuje hladinu krevního cukru a jeho podáváním stabilizujete diabetes a zachráníte tak Vašemu pejskovi život. Bohužel s cukrovkou se velice rychle rozvíjí i metabolický šedý zákal, díky kterému pejsek nevidí. Podáváním inzulinu pejskovi bohužel zrak nevrátíte. Jediné, co by mu mohlo pomoci je chirurgické řešení katarakty metodou fakoemulzifikace.
Hezký den, B. Lenská  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Nevím, jak na to...
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651