NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Caniquantel a zvracení
Alena h
6.5.2008 
Po odčervení koček Caniquantelem všichni zvraceli napěněné hleny. Zvracení začalo asi po 4 hodinách a ještě po 12 hodinách dávili. Některým se zvedal žaludek ještě druhý den. Tabletky snědli v želatinové tobolce společně s paštikou, takže ani nevěděli, že užívají. Dala jsem půl tabletky. Čím to mohlo být?  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marcela Horková
12.5.2008 
Dobrý den,
těžko říci, pravděpodobně jim tableta nesedla, doporučuji Vám odčervení zopakovat a změnit přípravek. Spíše bych volila formu pasty nebo pipety, která se aplikuje na srst a působí na vnější i vnitřní parazity.
S pozdravem MVDr.Horková 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
není nad odpočinek..
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651