NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Srdce
Daniela Odnohová
18.9.2006 
Dobrý den, náš york. teriér má pravděpodobně aritmii na srdci. Stáří je 4,5 roku a poslední dobou se častěji opakoval záchvat podobný epilepsii. Jednalo se o křeče předních končetin. Po všemožném zjišťování informací se Vás chci zeptat, jaký přípravek doporučujete na případnou léčbu a v jekém cenovém rozmezí se pohybuje. Také se chci zeptat, jestli po léčbě srdce ustanou již popsané záchvaty a pokud se tak nestane, jestli lze nakombinovat léky na srdce s léky na epilepsii? Předem Vám děkuji za Vaši odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
Redakce
27.9.2006 
Dobrý den.
Z vámi popsaných potíží nelze bohužel ani přibližně určit jejich příčinu a tudíž ani účinnou léčbu a případně její cenu. Je nutné pacienta pečlivě vyšetřit a stanovit přesnou diagnózu. Pro potvrzení onemocnění srdce pravděpodobně bude třeba vyšetření pomocí EKG, zhotovení RTG hrudníku, případně vyšetření krve a echokardiografie. Je také možné, že záchvaty mají jinou příčinu, například neurologickou, metabolickou nebo ortopedickou. Doporučuji Vám proto osobní návštěvu vybaveného veterinárního pracoviště.
S pozdravem MVDr. Lukáš Duchek  
  Zpět  « Předchozí  
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
dávám pozor
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651