NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Zvláštní chován í - souvislost s lékem?
qwerthia
5.5.2009 
Náš pejsek, trpasličí pudl, má tak jednou za měsíc velmi divné chování, začne z ničeho nic kňučet, pištět, kvíkat, je celý křečovitý, nechce k nikomu přijít, schovává se pod postel...V únoru se to stalo poprvé, mysleli jsme, že jde o břišní potíže - kolika, veterinář mu podal nějaké spazmolytikum, pak to na chvíli přešlo, ale na druhý den znovu, chodili jsme asi 3 dny na injekce - atb, něco proti zánětu a ještě analgetikum a problémy ustaly. Udělalo se mu komplexní vyš. krve a nic kromě urey nebylo mimo normu a ta jenom mírně. Na RTG taky nic. Stolice a moč v pořádku. Pak se to objevilo znovu v periodicitě asi 1x / měsíc. Vždycky dostal injekce od bolesti a přestalo to. Veterinář se vyjádřil, že to připisuje psychice pejska. Dneska mi mamka volala, že to má znovu, byla s ním hned u veterináře, celýho ho prohmátl a pes nijak nereagoval, proto si myslím, že to asi není tělesná bolest, proč piští. Napadla mně epilepsie, případně nějaká souvislost s léčbou Enapem - potíže začaly asi 2, 5 měsíce po nasazení. Děkuji za Váš názor.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Silvie Ševčíková
12.5.2009 
Dobrý den.
Vzhledem k plemeni a věku mě napadá bolestivost zad způsobená subluxací meziobratlové ploténky. Ale přes email nemohu stanovovat diagnosy. Pomůže pohybový klid.
S pozdravem S. Ševčíková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Smějící se Ferda
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651