NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Nadměrné pití po léčbě antibiotiky
stana01
26.11.2008 
Dobrý den, máme 3letou labradorku. Před týdnem brala antib. na kašel. Nevím, jestli to s tím souvisí, ale teď najednou začala strašně pít jenom za dopoledne vypije třeba 3-4 misky vody. Mohli byste poradit, čím to může být?  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Pavla Hyclová
29.11.2008 
Dobrý den,
s předcházející léčbou antibiotiky by to souviset nemělo. Za nadměrné pití je považována hodnota nad 90 ml/kg/den (nelze brát striktně - závisí také na teplotě prostředí, vlhkosti, tělesné námaze atd ). Zvýšené pití a močení může být důsledkem onemocnění ledvin, zánětu dělohy, cukrovky, nadměrné funkce štítné žlázy aj. endokrinopatií, onemocnění jater a dalších chorob. Bylo by dobré zjistit přibližné množství vypité tekutiny na den a navštívit veterináře.
S pozdravem MVDr. Hyclová 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Líza
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651