NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Boule na bocích po atb
Áďa
31.5.2009 
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je možné, aby náš pes měl na bocích boule od píchání antibiotik? Měl totiž průjem a náš veterinář mu píchal antibiotika. Vždy po píchnutí měl velice výrazné boule na obou bocích v místech vpichu, ale do druhého dne byly pryč. Nyní je to už 14 dní, co je zdravý, ale boule zůstaly.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Romana Koblovská
1.6.2009 
Dobrý den,
může se jednat o reakci na injekce a může přetrvávat i týdny.
S pozdravem, MVDr. Romana Koblovská 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Já jsem Jessinka
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651