Vakcinace štěněte
Blanka Špuláková
21.10.2007
Dobrý den, mám štěně Hovawarta, narozené 10.8.2007. Bylo očkované 24.9.07 vakcinou Vanguard CPV a Vanguard DA2Pi, pak 15.10.07 vakcinouCANVAC 8DHPPiL a ylo mi řečeno, že nyní může štěně mezi ostatní psy a další očkování má podstoupit v 15tém týdnu. Podle očkovacího schématu v očkovacím průkazu jsem vyčetla ještě očkování ve 12tém týdnu. Nevím, co je správně a kdy příště očkovat. Za odpověď předem děkuji Špuláková

Redakce
25.10.2007
vzhledem k tomu, že Vaše štěňátko bylo vakcinováno dle klasického schématu zhruba v šesti a devíti týdnech, bylo by třeba dodržet revakcinaci ve dvanácti týdnech, především je třeba přeočkovat ve správném intervalu Leptospirózu (ve zkratce označena jako L) v rámci kompletní revakcinace, jejíž riziko reálně hrozí. Vakcinaci vztekliny můžete oddělit na patnáctý týden věku štěněte nebo nechat naočkovat s poslední revakcinací, u vztekliny se revakcinace neprovádí. Více se o vakcinaci štěňat dozvíte v článku Vakcinace - očkování psů, koček, králíků, fretek a Vakcinace - očkování štěňat a dospělých psů.
Hodně radosti se štěňátkem přeje redakce.
Madam