NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Reakce na očkování u čivavy
Ivana
18.9.2007 
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, mám 4měs. čivavu a bylo nam naočkováno Vanguard DAZPI + Vanguard CPVL,současně s vakcínou Pneumodog, pejsek se celou noc neuvěřitelně drbal, padal na nožičku, zvedal se mu žaludek, měl teplotu 39,2, pořád pobíhal po bytě od 1 do 4,30h, byl zmatený, pak apatický, nereagoval na slovo, nakonec zvracel a po 6h ulehl. Není to alergická reakce a muže se u tak malých štěnat spojovat očkovací vakcíny? děkuji za odpověď  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr. Jitka Veselá
21.9.2007 
Dobrý den,
může se jednat o alergickou reakci na některou z vakcín, které štěně dostalo. Při dalším očkování Vám doporučuji nepodávat více vakcín najednou a popřípadě použít jiného výrobce očkovací látky.
S pozdravem MVDr. J. Veselá 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
KIM
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651