NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Alergická reakce na očkování
Nikola černá
27.6.2007 
Dobrý den, mám 2 letého labradora. Dne 11.6.2007 byl očkován šestikombinací od firmy Eurican. Poté ho začala strašně svědět kůže (začal se válet po zemi nechtěl nikam jít - vypadalo to, že už neví jak se má podrbat) a otekla mu hlava. Jeli jsme k veterináři, který ho očkoval a ten mu dal do žíly ancesol s kalciem a řekl, že jet o alerg. reakce a že to bude dobré. Asi po hodině byl pes apaticky, anemický špatně dýchal - jela jsme zpátky a on mu píchl cofein a řekl, že má neadekvátní reakci na ancesol. Poté se stav stabilizoval, 13.6.2007 mu k ránu zase otekla hlava (už méně) jeli jsme na pohotovost, kde mu veterinář dal kortikoidy, antibiotika a sdělil mi, že vakcina nemusí být účinná po podání kortikoidů. Dostal Zyrtec na 5 dní. Od té doby co přestal brát zyrtec je stále lepší. Protože je to lovecky vedený labrador pracující se zvěří a zvyklý být denně v lese, chtěla jsem se zeptat jestli ho mám nechat přeočkovat (můj vet. tvrdí, že by se měl za měsíc přeočkovat, aby byla jistota že bude vakcina účinná). Bojím se abychmu tím neublížila. Mnohokrát děkuji za odpověď  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr. Jitka Veselá
4.7.2007 
Dobrý den,
pokud se u psa objeví alergická reakce na vakcínu, lze použít k příštímu očkování vakcínu od jiného výrobce a také je vhodné rozdělit podání vakcíny proti vzteklině a proti ostatním infekčním chorobám. Doporučení Vašeho veterináře o revakcinaci je správné. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás.
S pozdravem MVDr. Jitka Veselá  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Guccinka
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651