NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Reakce psa na odčervení
Klapp01
2.7.2009 
Dobrý den, před pěti dny jsem podala pejskovi na předpis veterinárního lékaře tabletku Caniverm na odčervení. Další den pejsek odmítal úplně žrát i pít, měl silný průjem, vodu jsme mu museli podávat injekční stříkačkou do pusy,jinak by nepil. Teplotu měl zvýšenou na 40 stupňů C, byl malátný, jen ležel. Celý tento stav trval 3 dny. Nyní už pije a v menších dávkách jí, také je živější. Další dávku odčervovacího přípravku máme podat 14 dnů po 1. dávce, ale vzhledem k předchozí reakci se toho obávám. Můžete mi dle vašich zkušeností říci, zda je výše podaná reakce normální? Co se vlastně děje v organismu psa po podání odčervovací tablety? Jak nejlépe postupovat při odčervení, aby to pro pejska bylo co nejšetrnější? Myslíte, že je vhodně podat po 14 dnech i 2. dávku Canivermu? Děkuji za Vaši odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Pavla Hyclová
15.7.2009 
Dobrý den,
průjem může být u citlivějších jedinců doprovodným nežádoucím následkem odčervení. Doporučila bych nyní, pokud šlo jen o prevenci, tablety neopakovat. V budoucnu můžete zvolit jiný přípravek nebo pouze laboratorní vyšetření trusu, které určí, zda je odčervení nutné.
MVDr. Hyclová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Naše dvojka
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651