NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Anafylaktický šok po vakcinaci
Tamucha
19.12.2008 
1. vakcinace. 1. přeočkování - bez problémů, 2. přeočkování dohromady se vzteklinou - stav jako anafylaktický šok, podán prednison a úprava stavu do minuty z nejhoršího, do půl hodiny do normálu. Jak očkovat dále? Nebo už vůbec neočkovat?  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marcela Horková
28.12.2008 
Dobrý den,
očkování není kompletní, je nutné jestě další přeočkování. Doporučuji Vám ho absolvovat, veterinárního lékaře upozorněte na minulou reakci a on zvolí jinou vakcínu. Poté je vhodné zůstat v okolí ordinace pro případ opětovné anafylaktické reakce.
S pozdravem MVDr. Horková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Dorinka...
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651