Péče o uši u knírače malého
petrabystric
17.10.2008
Asi před měsícem jsme byli s pejskem na střihání v salonu, paní nám sdělila, že má hafík zánět v oušku, že mu ho nebude stříhat, že si máme zajít na veterinu na vyšetření. Ničeho jsme se předtím nevšimli, jen, že se častěji otřepává. Na veterině jsem zakoupila kapky do uší a asi 5 dní jsme 2x denně kapali. V salonu nám řekli, že máme vytrhat chlupy z uší, pan doktor nám to nedoporučil. Nedaří se nám pejska podržet, abychom mu uši prohlédli, natož ještě ostříhali nebo vytrhali chloupky. Je možné podat psovi nějaké uklidňující prostředky před vyšetřením, aby podržel? Nevíme, jak na něj. Máme obavy, že se návštěvy na veterině bojí od momentu, kdy mu sestra na veterině aplikovala povinné očkování na zemi a držela ho násilím. Myslíte, že by mohla pomoct změna veterinární ordinace nebo nějaký speciální výcvik?

MVDr.Jitka Veselá
20.10.2008
pokud je pejsek natolik hysterický, že jej nezvládnete podržet, lze jej sedovat na místě v ordinaci. O nutnosti tohoto zákroku rozhodne Váš veterinář na základě vývoje stávajícího onemocnění ( otitis ).
S pozdravem MVDr.J.Veselá
Ze psa netopyr