kulhání psa
Váňová
2.7.2008
Dobrý den, mám skoro 7-mi letého psa AST, již půl roku kulhá na přední packu. V první fázi byl léčen rymadilem, což sice zabralo po dobu léčby,pak začal do 14ti dnů cca opět kulhat. Na rtg nebyl zjištěn nález, v krvi nemá žádný nalezený zánět. Byl mu dělán opich ramenního kloubu, první zabral,pes byl bez potíží cca 6 týdnů, druhý potom bez kladné reakce. Na pohmat mu naposledy bylo nalazeno citlivější místo mezi ramenem a loktem z vnitřní strany packy. Nyní užívá metacalm, wobenzyn, hyrudoid mast, caniviton - skoro 3-tí týden- ale přesto pokulhává. Můžete mi,prosím poradit,jaká vyšetření bychom měli absolvovat,abychom se něčeho dopátrali a psa už konenčně zbavili bolesti? Pes má alergickou veterinární stravu Hills z/d ,váží 30 kg. Mnohokrát děkuji za případnou odpověď.

MVDr. Lukáš Duchek
5.7.2008
Dobrý den.
Doporučuji Vám konzultovat možnosti diagnostiky a léčby při osobní návštěvě u veterináře zaměřeného na ortopedii. Je asi těžko představitelné, že bych situaci dokázal vyřešit po mailu, když ji kolegové několik měsíců i přes všechnu snahu nevyřešili. Pokud na RTG postižené končetiny nebyly žádné příznaky patologie, může se jednat o problémy svalů, šlach nebo nervů, případně také o problémy páteře. Nechte pejska vyšetřit na specializovaném pracovišti.
S pozdravem MVDr. Lukáš Duchek
Gregor