NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Epilepsie a Liskantin
Pavel Březovský
11.5.2008 
Dobrý den. Naš pes trpí epilepsií, bere lék Liskantin ráno čtvrť a večer taktéž, po 15 dnech se mu opakují záchvaty a to 9 záchvatů během 48 hodin. Je to normální, už jsme z toho celá rodina špatní, co dělat? Je to na utracení psa? Prosím poraďte, jsme z Ostravy. Díky!!!  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Silvie Ševčíková
14.5.2008 
Ráda bych vám pomohla, neznám však lék, kterým je váš pes léčen, sama jej nepoužívám pro své pacienty. Léčba epilepsie odvisí od příčny, kterou však téměř vždy v našich podmínkách nelze zjistit. Léky užívané k tlumení křečí nejsou causální léčbou, tedy neléčí příčinu, ale následek, tedy křečový projev, který nazýváme epilepsií. Epilepsie je však název pro popis příznaků, ne diagnoza. Zašlete mi bližší informace, případně přepis účinných látek vámi užívaného léku, pokusíme se spolu něco vymyslet.
Hezký den, S. Ševčíková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Zkouška kvality
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651