NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Epilepsie, selhání jater
Zdenka.flachsova
22.3.2011 
Jedná se o křížence staforda s pitbulem. Zhruba před měsícem měl první záchvat, šly jsme k veterináři na pohotovost a tam mu z rozboru krve zjistili špatnou funkci jater, dostali jsme Sanicell a na záchvaty pouze tubu diazepamu. Druhý den jsme šly k našemu veterináři a ten mu nasadil Phenaemal 0,1 nejprve čtvrtku 2x denně a jelikož přetrvával interval 1x záchvat denně, postupně doktor přešel na třičtvrtě tablety 2x denně. Pejsek byl celou dobu malátný, ale pořád byl veselý, vítal návštěvy, zvládnul procházku a dobře jedl, jenže záchvaty byli pořád stejný a tak mu byl přidán Liskantin 2x denně půlka,záchvaty přestaly na 7 dní, ale během té doby, už si nebyl schopný ani stoupnout a radikálně sešel..Dneska špatně dýchal a veterinář zjistil vodu na plicích, dostal další lék Furon+Tritace..nyní už to vypadá, že ho budeme muset uspat a já se nemůžu zbavit pocitu, že to zavinili ty léky..Ráda bych se zeptala, zda ještě můžeme něco udělat, nebo zda, nemáme navštívit jiného veterináře, který by třeba zkusil něco jiného..Vždy jsme byli spokojení, ale nyní jsem zoufalá..  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Roman Musálek
25.3.2011 
Dobrý den.
Promiňte,ale obávám se, že nejsem schopen posoudit stav Vašeho pejska a poradit Vám, protože problém je dost obsáhlý. Mám z toho pocit, že pejskovi je 13 a prostě umírá. Pokud budete mít zájem o konzultaci, objednejte se na čísle 251511651 a vemte sebou lékařskou zprávu.
MVDr. R. Musálek  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Je libo mainský řízeček?
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651