NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Narkóza a epilepsie
František
8.10.2009 
Dobrý den, potřeboval bych se zeptat. U našeho sedmiletého retrívra se objevil zánět v uchu. Místní veterinář doporučuje výplach v celkové narkóze. Problém je, že pes je epileptik a bere poměrně velké dávky léku Phenaemal, tak mám obavu, zda pro něj nemůže být narkóza nebezpečná!? Děkuji za odpověď .  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Roman Musálek
9.10.2009 
Dobrý den.
V tom v podstatě nevidím problém. Doporučuju udělat odběr krve před operací a jestli bude v pořádku domluvte se, aby použil v anestezii diazepam. Používá se na zklidnění psů při záchvatu, takže by to mělo proběhnout v pořádku. Přeju hodně zdraví.
S pozdravem MVDr. R. Musálek  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Můj kocour Ron si hraje na topmodelku :)
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651