NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Pes senior - problém s klouby
Jana K
2.4.2009 
V posledních dnech se zhoršila jeho chuť k pohybu. Obtížně se zvedá, má problém s hybností zadních nohou, pociťuje bolestivost zadní tlapky, občas přilehne. Procházky cca 15-20 minut stále absolvuje, chodí pomalu a při chůzi tahá drápky po zemi. Podávala jsem mu v posledním roce a půl Chondrocan a Gelacan fast střídavě po dvou měsících. Když před 2 měsíci začal tahat drápy po zemi, zkusila jsem mu nasadit měsíční dávku Chassotonu a nyní dobírá Caniviton forte. Vše podávám v doporučených dávkách. Jak mu dále mohu ulevit? Zkusit změnit chondroprotektiva, napadá mne např. Alavis MSM, Lignisul 3 (s MSM), doporučíte mi něco jiného? Jak s pohybem, teď chodí na 2 procházky denně, ráno a večer cca 20 minut. Přidat pohyb? Omezit? Pejsek žije na zahradě u domu na malém městě, pelíšek má v garáži. Děkuji za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Roman Musálek
5.4.2009 
Dobrý den.
Labradoři mají velmi často problémy s kyčlema, nebo spondylozou páteře. Je potřeba rozlišit problémy kyčlí a případně Tzv. syndrom Cauda equina u kterého je nejen zhoršené vstávání, ale i zhoršené neurologické reakce. Tzv korekční reflex. Můžou se přidat i problémy s citlivostí. Určitě doporučuju ortopedické vyšetření, kde Vám jistě poradí dle stavu pejska.
S pozdravem MVDr. R. Musálek 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Briketka
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651