NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Epilepsie u labradorského retrievera
foxito_333
24.9.2008 
Dobrý den, náš labradorský retriever trpí 1 rok epilepsií. Před několika měsíci mu byl nasazen phenobarbital - při včerejším záchvatu po předcházejícím před 2 měsíci velmi močil, což se dříve nestalo, záchvat trval 8 minut. Phenobarbitalu bere 1/4 tablety. Je to vážné? Je třeba změnit léčbu? Děkuji za Vaši odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr. Lukáš Duchek
2.10.2008 
Dobrý den.
Pomočování je během epileptického záchvatu poměrně časté a není známkou závažnějšího onemocnění. Co se týče léčby, bude třeba upravit dávkování Phenaemalu, správná počáteční dávka pro Vašeho psa je podle hmotnosti 1/2 až 1 tableta dvakrát denně, dále je třeba po nasazení odpovídající dávky změřit účinnou koncentraci phenobarbitalu v krvi cca po 2-3 týdnech užívání a případně dávku upravit. Pro kalibraci léčby epilepsie nejlépe navštivte veterináře zaměřeného na neurologii.
S pozdravem MVDr. Lukáš Duchek 
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Zorišák opičák :D
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651