NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Nevolnost po medocriptinu
Bavlna
16.9.2011 
Dobrý den, naše fena po druhé hárala a zase má falešku. Chová se normálně, ale začalo se ji tvořit mléko, tak jí náš doktor dal medocriptine 2.5,půl tbl.ráno a půl večer na 5 dní. Kolem 13hod se pozvracela a má divné oči, je na ní vidět, že jí není dobře. Tablety brala i po prvním hárání. Jak moc jsou nebo nejsou tbl.škodlivé. Prý bude mít falešku po každém hárání. Kdyby měla jednou šťěňata, falešku už mít po hárání nebude? Nechci, aby se co půl roku trápila, ale kastraci taky moc nefandím. Děkuji za radu.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Marta Skrejvalová
7.10.2011 
Dobrý den,
falešná březost se bude pravděpodobně vyskytovat po každém hárání. Tvorbu mléka bych raději řešila obklady z vinného střiku (bílé víno 1:1 s vodou, vychladit v lednici a přikládat asi 3x denně na cca 10 minut) a větší zátěží (např. běhání u kola, za míčky, v létě plavání, apod.). Medocriptin bývá poměrně často špatně snášen, lze ho případně nahradit preparátem Galastop, který má jinou účinnou látku, žaludkem snášenou o něco lépe. Po štěňatech se většinou problém spíš zvýrazní, ojediněle se zlepší (moje zkušenost s léčením i v chovatelství).
MVDr. Marta Skrejvalová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Alko a Kristínka
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651