NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Dlouhé hárání a kortikoidy
marie.lesakova
28.10.2008 
Naše sedmiletá fena zlatého retrievra užívá od svého jednoho roku kortikoidy pro atopický ekzém (5mg prednisonu denně). Hárá přibližně jednou ročně, velmi nepravidelně - např. měla tříletou pauzu v hárání v období, kdy místo prednisonu užívala dexametazon. Poslední hárání začalo na začátku září, mělo normální průběh. A po několikadenní pauze jsme si všimli, že krvácí znovu. Jedná se o několik kapek husté tmavé krve denně. Jinak je čiperná, má chuť k jídlu. Prosíme Vás o radu a předem děkujeme.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Silvie Ševčíková
2.11.2008 
Dobrý den.
Může se jednat o rozštěpenou říji. Stav je nutno pohlídat, sonograficky ověřti, zda se nehromadí patologická náplň v děloze, případně je vhodné změřit progesteron z krve, z jehož hodnot je možno odečíst stadium cyklu.
Hezký den. S pozdravem S. Ševčíková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Bruno
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651