NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Problémy s kůží z podchlazení
awake
18.5.2010 
Fena má problémy s klouby a artrózu. RTG 0/1. V lednu zůstala zřejmě několik hodin ležet ve sněhu a byla silně podchlazená. Léčna byla jen umístěním doma a zahříváním. Podáván glukopur. Po cca 3 dnech se stav zlepšil. Po dvou měsících jí natekla levá přední noha a objevily se jí na boku hnisající pupínky. Feně byli dány antibiotika 2x injekčně a následně 2x denně v tabletách (bohužel si již nevzpomenu na název). Otok nohy zmizel, ale zranění se nelepšilo. Jiný veterinář vyměnil antibiotika a nyní fena už cca 6 týdnů užívá Duracef 500mg 2x denně. Před týdnem byla zjištěna hypothyreóza a fena dostává 2x denně Euthyrox 150. Veterinář by chtěl antibiotika již tento týden vysadit (bere je celkem cca. 3 měsíce), ale já se obávám infekce. Rána se stále zvětšuje a podle mě se nehojí. V okolí rány se objevují další pupínky. Ty ale nehnisají. Zatím? V podpaždí rána mokvá. Proplachujeme řepíkem, ale bez úspěchu. Je šance, že se stav feny zlepší? Mě už to přijde jako bezvýchodná situace. Děkuji Lenka Doležalová  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Andrea Froňková
22.5.2010 
Dobrý den,
pokud se rána ani po třech měsících léčby antibiotik nelepší, problém pravděpodobně nebude v infekci. Je potřeba vyloučit např.demodikózu, dermatofytózu či problém alergického rázu. Případně doporučuji odebrat vzorek kůže na histologické vyšetření.
S pozdravem MVDr.Froňková  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Honey
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651