NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Vypadávající srst u RR a hypotyreoza
Andra
29.9.2008 
Před cca 4 měsíci začala na hřbětě vypadávat srst a místo ní byla jen suchá pokožka, malé stroupky a šupinky. Tento problém se řešil stěrem kůže a odběrem krve, který prokázal lehce snížený hormon štítné žlázy. Z kůže nebylo patrné nic zvláštního. Proto pejsek nyní denně jí Euthyrox. Tento problém se na chvíli ztratil, ale cca před 4 týdny se objevil znovu a je ještě horší než posledně. Pejsek má stále stejný režim, značku krmiva, nic se nezměnilo. Koupu ho pouze speciálním šamponem od veterináře. Nyní na hřbětě tedy mapy suché kůže, které jsou znatelné především proti sluníčku.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Iva Librová
2.10.2008 
Dobrý den,
Eutyrox bych dávkovala na 38 kg prvních 14 dní 190 µg 2xd, poté 380 µg 2xd a za 4 týdny zkontrolovala hladinu v krvi. Dávkování tohoto léku je u psů mnohem vyšší než u lidí. Je tedy možné, že až začne brát léky ve správné dávce, kůže se zlepší. Odebírlala se krev i na hormon TSH? Dále mě napadá možnost plísní či bakteriálního zánětu.
Hezký den přeje MVDr. Iva Librová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Akila...můj miláček:-)
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651