NOVINKY A AKCE O NÁS - VETCENTRUM
DOMÁCÍ LÉKAŘ PORADNA LÉKAŘE ZAJÍMAVÉ PŘÍPADY PŘÍRODNÍ MEDICÍNA REHABILITACE PSŮ SEKCE DKK/DKL KREVNÍ BANKA

VETERINÁRNÍ PORADNA LÉKAŘE

Zarudlá vulva po hormonální injekci
Alena
7.5.2008 
Dobrý den, mám 9 měsíců starou fretku (samičku) a asi před cca 10 týdny začala hárat. Nechali jsme tomu volný průběh, ale nepřešlo ji to ani po 2 měsících a tak jsme navštívili veterináře, který ji píchnul injekci na zastavení hárání. Po první injekci ji oteklá vulva ještě zčervenala (jakoby vyrážka). V této době máme za sebou již 3. injekci, fretka je unavená, pije, žere, močí normálně. Myslíte, že jsou naše obavy na místě, nebo je to běžné? Díky za odpověď.  
zobraz podrobnosti

 
Odpověď na dotaz
MVDr.Petra Mikulcová
16.5.2008 
Dobrý den,
pokud říje trvá více než 1 měsíc, bere se tento stav již jako patologický. Přerušit říji lze pomocí dvou způsobů - konzervativně (není vždy úspěšné) nebo chirurgicky. Nevím, jaký preparát u vás byl použit, proto nemohu odhadovat, zda je stav způsoben lékem či přetrvávajícím či jiným zdravotním problémem. Doporučuji vám ihned návštěvu u veterinárního lékaře se současným odběrem krve zaměřeným zejména na hematologii. Další terapie bude záviset na výsledcích vyšetření.
S pozdravem MVDr. Petra Mikulcová  
  Zpět  « Předchozí    Další » 
Přihlášení uživatele
Přihlašovací jméno
heslo
Vyhledávání
Z naší fotogalerie
Miminka:o)
Created by CRS NETCOM 2009
VETCENTRUM Duchek s.r.o., VETERINÁRNÍ NEMOCNICE STODŮLKY, K HÁJŮM 946, 155 00 PRAHA 5, tel.: 251 511 651